poniedziałek, 21 lipca 2014

Bielenda sexy look

Niestety nie mam miseczki C, tylko trochę większą i jak to bywa po ciąży i karmieniu okazało się, że biust nie jest jak być powinien. Czułam się z tym delikatnie mówiąc nieszczególnie i od razu chciałam coś z tym zrobić. Będąc w pewnej drogerii natknęłam się na Intensywne serum przeciw rozstępom i wiotczeniu skóry na biuście firmy Bielenda z linii Sexy Look.
Jak zachwala producent na opakowaniu: "ekstremalna redukcja rozstępów". Mając dwa niewielkie około półcentymetrowe rozstępy na jednej z piersi efektu zmniejszenia, czy zniwelowania jej nie zauważyłam, natomiast muszę przyznać, ze nie stosuję go dwa razy dziennie, jak zaleca producent więc przy użyciu według zaleceń być może nastąpi poprawa w tej kwestii. Co mogę powiedzieć, to coś czego się zupełnie nie spodziewałam, a na pewno nie w tak krótkim czasie, mianowicie po trzecim zastosowaniu biust wyraźnie stał się jędrniejszy, o wiele, praktycznie jak przed ciążą. Dodatkowy atut przy skuteczności to bardzo miły zapach. W tym momencie będąc już trzy lata po porodzie stosuję serum już nie codziennie, nadal jestem zadowolona i z pewnością kupiłabym to serum po raz kolejny. Drugim produktem z tej linii, którego jednak na własnej skórze nie próbowałam jest Sexy Look Jędrny biust intensywne serum modelujące z efektem powiększania i podnoszenia biustu. Obydwa produkty mają pojemność 125 ml.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz