piątek, 18 lipca 2014

Niedrogie kwiaty do ogródka

Zawsze podobały mi się takie, jakby to określić babcine ogrody. Pamiętam, jak byłam mała zawsze, kiedy wybierałam się z babcią na jakąś wycieczkę często zatrzymywałyśmy się u jej koleżanek, a ja podziwiałam skrzętnie oplewione ogródki, w których roiło się aż od kwiatów. Wiele z nich było gdzieś na pograniczu między tymi ogrodowymi, a polnymi, a zapach, zapach nadal czuję, kiedy zamknę oczy, był nieziemski.
Jest tyle kwiatów, które można tanio kupić i ozdobić nimi przydomowy ogródek, ale ograniczę się do tych, które w tej chwili mam i akurat kwitną.






Wszystkie trochę zmęczone deszczem, ale dla mnie piękne.

2 komentarze:

  1. Ja również uwielbiam kwiaty w ogrodzie. Ich wygląd to miód na moje serce, no i te zapachy...

    OdpowiedzUsuń
  2. Do moich ulubionych Wiolu należą szczególnie te pierwsze wiosenne, przy ich zapachu (szczególnie hiacyntów) potrafię się zapomnieć i tkwić tak przez czas bliżej nieokreślony.

    OdpowiedzUsuń